Åsas Sy & Design

torsdag 18 november 2010

Sytt igen

Resultat av kortet jag köpte häromdagen. Proppel med rep knutar.
Lite olika fyrar.

Nu drar vi in i mitt sy rum. Tråd stället fick jag utav min chef när han fick byta ut dom till nya ställ. Kanon att ha hemma. Man ser precis vad man har.
Ordning och reda annars kan jag inte jobba.
Här är bordet. Syr på Designer SE Husqvarna har även 2 st overlockmaskiner en 910 och en 936
Lite av tyg högarna. Det mesta göms bakom en vägg på 3 m och skjutdörrar framför så man ser inte hur stökigt det ser ut där inne skall under jul fixa det på ett annat viss


Fick hem en kofta från en kompis som ville ha hjälp med att sy på spets runt om.
Så här blev det........................

Vi satte vintervit spets bara nertill och den röda går hela vägen runt om oxå.
Det blev jätte snyggt. Hoppas bar hon oxå blir nöjd. Vad lite det gör att man ändra lite.
Laddade ner broderier från nätet och broderade Winx på en tröja till Sofia
Broderiet i närbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar